شرکت سرمایه‌گذاری سیمرغ

مجموعه بین‌المللی سیمرغ، به عنوانِ شرکت سرمایه گذاری - مهاجرتی هلدینگ مریدیان، شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است.

شرکت سرمایه‌گذاری سیمرغ

۶ بازديد

شرکت سرمایه‌گذاری سیمرغ

در دنیای امروزی افراد بسیاری بدون محدودیت سنی و بنا به دلایلی اقدام به مهاجرت به سایر کشور‌ها می‌کنند. به طور کلی سالانه در کشور ایران و سایر کشور‌ها متقاضیان بسیاری برای مهاجرت به کشور‌های پیشرفته‌تر اقدام می‌کنند و می‌توان گفت اهداف مختلفی همچون ازدواج، تکمیل تحصیلات پیشرفته، سرمایه‌گذاری، پیشرفت اقتصادی، آرامش بیشتر و... دارند. قطعاً برای این مهم نیاز به تحقیق و کسب اطلاعات جامع می‌باشد، روش‌های اخذ ویزا و اقامت دائم با توجه به شرایط افراد متفاوت است پس بهتر است قبل از اقدام کاملاً تحقیق کنید و تمام شرایط را بررسی نمایید.

برای کسب دانش در زمینه مهاجرت نیاز به متخصصان این حوزه دارید، شرکت سرمایه‌گذاری سیمرغ با ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت به کشور آمریکا و... مسیر‌های مهاجرتی درستی را پیش روی شما می‌گذارد و می‌توانید با خیالی آسوده از متخصصین مهاجرتی و وکلای شرکت سیمرغ راهنمایی لازم را کسب کنید.

بدون شک کشور آمریکا یکی از بهترین کشور‌های دنیا برای مهارجت و اقامت دائم می‌باشد. کشور آمریکا از نظر اقتصادی، رفاه مالی و اجتماعی کشوری نمونه است و می‌توانید سال‌های باقیمانده عمر خود را بدون دغدغه و در آرامش در این کشور زیبا و پیشرفته سپری کنید. قطعاً روش‌های مهاجرت و اخذ ویزای آمریکا بسیار است اما بهترین روش سرمایه‌گذاری در آمریکا می‌باشد. در این متن که توسط متخصصین شرکت مهاجرتی سیمرغ آماده شده، اطلاعات مختصر و مفیدی درباره مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در آمریکا بیان می‌شود.

به طور کلی متقاضیان مهاجرت به آمریکا می‌توانند از طریق ویزای E۲ اقدام کنند، این ویزا برای افرادی که مایل به سرمایه‌گذاری در آمریکا یا خرید بیزینس آماده می‌باشند صادر می‌شود به عبارتی دیگر اگر خواهان مهاجرت و اقامت در کشور آمریکا هستید بایستی از طریق سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی بیزینس و یا در شرکتی به عنوان مدیر فعالیت کنید تا ویزای شما صادر شود.

قطعاً سرمایه‌گذاری در آمریکا بسیار است زیرا از طریق سرمایه‌گذاری ویزای E۲ را دریافت می‌کنید که شامل مزایای زیر می‌باشد:

 

  • نیازی به مدرک زبان نیست
  • به فرزندان متقاضی تا ۲۱ سال ویزا اعطا می‌شود
  • قابلیت تمدید ویزا تا همیشه
  • قابلیت دریافت گرین کارت آمریکا بعد از مهاجرت به آمریکا
  • نیازی به تحصیلات بالا نیست
  • محدودیت سنی ندارد
  • در کمتر از ۶ ماه ویزا را اخذ می‌کنید
  • نیازی به شرایط مالی بالایی ندارد
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.