مزایای سرمایه‌گذاری در کانادا

مجموعه بین‌المللی سیمرغ، به عنوانِ شرکت سرمایه گذاری - مهاجرتی هلدینگ مریدیان، شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است.

مزایای سرمایه‌گذاری در کانادا

۷ بازديد

مزایای سرمایه‌گذاری در کانادا

اگر به دنبال مهاجرت و اقامت در کانادا می‌باشید بهترین راه اخذ اقامت دائم، سرمایه‌گذاری در کانادا است. بهتر است قبل از مهاجرت تمامی شرایط خود را بررسی کنید و سپس اقدام نمایید به عبارتی دیگر در اولین مرحله قبل از مهاجرت بایستی ویزای آن کشور را اخذ نمایید تا بتوانید اقامت دائم را داشته باشید و به زندگی خود در کمال آرامش ادامه دهید، یکی از بهترین روش‌ها جهت اخذ ویزای کانادا، سرمایه‌گذاری در کانادا است.

شرکت سیمرغ در زمینه مسیر‌های مهاجرتی به کشور کانادا بهترین مشاوره‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد و جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به کشور کانادا می‌توانید از متخصصان و وکلای مهاجرتی شرکت سیمرغ راهنمایی بگیرید.

یکی از بهترین مزایای سرمایه‌گذاری در کانادا استفاده تمام افراد خانواده از امکانات و حق مجوز زندگی در کشور کانادا است به طوری که با روش سرمایه‌گذاری در کانادا در صورت داشتن شرایط لازم، به شما مجوز اقامت در این کشور داده می‌شود و همسر و فرزندان کمتر از ۲۱ سال فرد سرمایه‌گذار نیز مجوز زندگی در خاک کانادا را دارند البته وضعیت تحصیل و شغل متقاضیان با توجه به نوع سرمایه‌گذاری تعیین می‌شود.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.